|
صفه، جلد ۱۳، شماره ۴-۳، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
مهارت های اجتماعی طراحی در حرفه و آموزش معماری |
|
چکیده فارسی مقاله |
چکیده طراحی معماری به عنوان یک فعالیت اجتماعی واجد خصوصیاتی است که وقتی مورد توجه قرار گرد در آموزش آن نیز تأثیراتی خواهد داشت.مطالعات موردی و میدانی در دفاتر معماری موید این نکته است که تصمیم گیری های طراحی به نوعی یک "مهارت اجتماعی" است.معماران و دانشجویان معماری باید یاد بگیرند که بتواند در این زمینه اجتماعی فعالیت کنند. این مقاله مشکلات عمده طراحی عملی حرفه ای شامل: تعادل در طراحی, تعدد بازیگران، بلاتکلیفی حرفه ای، کشف دائمی طرح ، نتیجه شگفت انگیز و پیامددار را مورد بحث قرار می دهد. این خصوصیات با مشکلات طراحی در دانشکده ها مقایسه و تفاوت های عمده بین آموزش و حرفه روشن میگردد. سپس توصیه های اولیه به منظور ارتباط بیشتر حرفه و آموزش در مهارت های اجتماعی طراحی ارائه خواهند شد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
ندارد |
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
دانا کاف |
علی علایی |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://sofeh.sbu.ac.ir/article/download/1641/1640 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/933/article-933-578050.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|