|
صفه، جلد ۱۴، شماره ۴-۳، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
جایگاه پایان نامه تحصیلی در نظام آموزش معماری |
|
چکیده فارسی مقاله |
چکیده این مقاله نگرشی است تحلیلی بر جایگاه پایان نامه و نحوه داوری آن در روند آموزشی دوره کارشناسی ارشد رشته معماری با تکیه بر مطالعه موردی فارغ التحصیلان دانشگاه شهید بهشنتی(ملی ایران) در سالهای 1339-1359. هدف از تدوین این مقاله، بررسی نحوه ارزشیابی نهایی فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد رشته معماری با توجه به بنیه و توان علمی دانشجو در مدت تحصیل است که در آن همبستگی میان عوامل مداخله گر متعددی همچون استاد راهنمای پروژه، موضوع ، نمره و درجه پروژه نهایی، هیئت داوران و طول مدت تحصیل، مطالعه شده است. مقاله از دو بخش اصلی تشکیل شده است: بخش توصیفی که به ارائه داده و اطلاعات مربوط به دانشجویان شاغل به تحصیل در سالهای مورد مطالعه می پردازد و بخش تحلیلی که وظیفه سنجش همبستگی میان این داده ها و اطلاعات را از طریق روشهای مختلف آماری بر عهده دارد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
ندارد |
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
سعید میرریاحی |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://sofeh.sbu.ac.ir/article/download/1658/1657 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/933/article-933-578038.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|