|
چشم انداز مدیریت دولتی، جلد ۵، شماره ۳، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
رسانهها، هویت اجتماعی و نگرش جهادی در مدیران |
|
چکیده فارسی مقاله |
پژوهش حاضر به بررسی رابطه استفاده از انواع رسانهها با هویت اجتماعی و نگرش جهادی مدیران پرداخته است. جامعه مورد بررسی عبارت از مدیران رده میانی بانک سینا میباشد. ابزار مورد استفاده مشتمل بر پرسشنامه میزان استفاده از انواع رسانهها، پرسشنامه 20 سؤالی هویت اجتماعی صفاری نیا و روشن و پرسشنامه 18 سؤالی نگرش جهادی میباشد. اهداف تحقیق عبارت از بررسی رابطه میزان استفاده از انواع رسانهها با هویت اجتماعی و نگرش جهادی در مدیران بود که نتایج نشان داد میان میزان استفاده از انواع رسانهها با هویت اجتماعی رابطه معناداری وجود دارد، اما میان استفاده از انواع رسانهها با نگرش جهادی این رابطه معنادار نبود، اگرچه این رابطه نیز با تفکیک رسانهها معنادار به دست آمد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
امید حضرتی | دانشگاه شهید بهشتی سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه شهید بهشتی (Shahid beheshti university)
محمد اکبری محله کلایی | akbari mahalle kalayi
|
|
نشانی اینترنتی |
http://jpap.sbu.ac.ir/article/view/7962 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1510/article-1510-461825.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
مقالات |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|