|
چشم انداز مدیریت دولتی، جلد ۶، شماره ۴، صفحات ۱۰۳-۱۲۴
|
|
|
عنوان فارسی |
تعیین استراتژی مدیریت دانش سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی |
|
چکیده فارسی مقاله |
هدف اصلی پژوهش حاضر، شناسایی و تعیین استراتژیهای اصلی مدیریت دانش و همچنین شاخصهای مربوط به هر استراتژی در «سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران» است. جامعه آماری پژوهش شامل مدیران، معاونان و کارشناسان «سازمان صداوسیما» است. در این پژوهش با استفاده از نظرهای خبرگان مهمترین استراتژیهای «سازمان صداوسیما»، استخراج و با تلاقی این استراتژیها و استراتژیهای دانشی سازمان (استراتژی کدگذاری و شخصیسازی دانش) اولین خانه کیفیت ایجاد شد. دومین خانه کیفیت با استفاده از نتایج اولین خانه، رابطه میان استراتژیهای دانشی و راهکارهای فنی برای رسیدن به این استراتژیها را بررسی و راهکارها را رتبهبندی میکند. یافتههای پژوهش نشان میدهند که استراتژی توسعه و بهبود سیستمها و تجهیزات فنی مهمترین استراتژی سازمان است؛ همچنین درنتیجه رتبهبندی استراتژیهای دانشی سازمان، استراتژی کدگذاری اولین رتبه و استراتژی شخصیسازی دومین رتبه را کسب کرده است. از میان راهکارهای دانشی نیز راهکار «حمایت مدیران اجرایی سطح بالا از فعالیتهای دانشی» رتبه اول را به خود اختصاص داده است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
زهره ظهیری | دانشگاه آزاداسلامی واحد تهران مرکزی.
جلال کریمی خواه | دانشگاه یزد سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه یزد (Yazd university)
سید حبیب الله میر غفوری | seyed habibollah mir ghafouri
|
|
نشانی اینترنتی |
http://jpap.sbu.ac.ir/article/view/12224 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1510/article-1510-461792.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
مقالات |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|