چشم انداز مدیریت دولتی، جلد ۷، شماره ۴، صفحات ۱۳۷-۱۵۵

عنوان فارسی سنجش فرآیندمحوری کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران (مورد مطالعه: بانک‌های تجاری – دولتی ایران)
چکیده فارسی مقاله چکیده در عصر اطلاعات یکی از مباحث فراروی مهندسی سازمانی، فرآیندمحوری کسب­وکار است. شناخت مدیران عالی از فرایندهای سازمان و اندازه­گیری سطح بلوغ فرآیندمحوری کسب­وکار از مباحثی است که پژوهش­های متعددی در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است. در این پژوهش، ابتدا ضرایب اهمیت ابعاد و شاخص­های فرآیندمحوری کسب­وکار تعیین شده است. در مرحله بعد امتیاز میزان شاخص‌های فرایندمحوری در بانک­های تجاری دولتی ایران محاسبه شد و با توجه به ضرایب اهمیت شاخص­ها، میزان فرایندمحوری در بانک­های تجاری دولتی ایران سنجیده شده است. نتایج پژوهش حاضر نشان می­دهد که میزان فرایندمحوری در بانک­های تجاری ـ دولتی ایران کمتر از 50 درصد است. بیشترین میزان فرایندمحوری با 29 درصد به بعد «باورها و نگرش­ها» و کمترین آنها به میزان 5/7 درصد به بعد «بهره­وری» فرایند تعلق گرفته است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله فرآیندمحوری، فرایند تحلیل شبکه‌ای، ابعاد و شاخص‌ها.،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله کریم بیات |
استاد، دانشگاه تربیت مدرس.
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)

عادل اذر |



نشانی اینترنتی http://jpap.sbu.ac.ir/article/view/18963
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1510/article-1510-461772.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده مقالات
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات