|
چشم انداز مدیریت دولتی، جلد ۷، شماره ۴، صفحات ۱۳۷-۱۵۵
|
|
|
عنوان فارسی |
سنجش فرآیندمحوری کسبوکار در صنعت بانکداری ایران (مورد مطالعه: بانکهای تجاری – دولتی ایران) |
|
چکیده فارسی مقاله |
چکیده در عصر اطلاعات یکی از مباحث فراروی مهندسی سازمانی، فرآیندمحوری کسبوکار است. شناخت مدیران عالی از فرایندهای سازمان و اندازهگیری سطح بلوغ فرآیندمحوری کسبوکار از مباحثی است که پژوهشهای متعددی در چند سال اخیر به خود اختصاص داده است. در این پژوهش، ابتدا ضرایب اهمیت ابعاد و شاخصهای فرآیندمحوری کسبوکار تعیین شده است. در مرحله بعد امتیاز میزان شاخصهای فرایندمحوری در بانکهای تجاری دولتی ایران محاسبه شد و با توجه به ضرایب اهمیت شاخصها، میزان فرایندمحوری در بانکهای تجاری دولتی ایران سنجیده شده است. نتایج پژوهش حاضر نشان میدهد که میزان فرایندمحوری در بانکهای تجاری ـ دولتی ایران کمتر از 50 درصد است. بیشترین میزان فرایندمحوری با 29 درصد به بعد «باورها و نگرشها» و کمترین آنها به میزان 5/7 درصد به بعد «بهرهوری» فرایند تعلق گرفته است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
فرآیندمحوری، فرایند تحلیل شبکهای، ابعاد و شاخصها.، |
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
کریم بیات | استاد، دانشگاه تربیت مدرس. سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)
عادل اذر |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://jpap.sbu.ac.ir/article/view/18963 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1510/article-1510-461772.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
مقالات |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|