چشم انداز مدیریت بازرگانی، جلد ۱۰، شماره ۴، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B۲B (مطالعه موردی: شرکت شاتل)
چکیده فارسی مقاله امروزه فراهم کنندگان محصولات و خدمات در بازارهای صنعتی، برای باقی ماندن در صحنه رقابت، به دنبال به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق استفاده استراتژیک و توسعه ارزش برند هستند. این پژوهش به دنبال اندازه گیری اثر ارزش های برند بر عملکرد رابطه خریداران صنعتی و تأمین کنندگان است. جامعه آماری پژوهش، خریداران شرکتی محصولات و خدمات پهنای باند شرکت شاتل هستند. روش تحقیق، از نظر چگونگی جمع آوری داده ها، توصیفی از نوع همبستگی و مدل حداقل مربعات جزئی (PLS) است و با استفاده از پرسشنامه آزمون شده است. مفاهیم اصلی مورد استفاده در مدل عبارتند از شایستگی تأمین کننده، ارزش خرید، رضایت خریدار صنعتی، هزینه انتقال، اعتماد و وفاداری به برند، کیفیت رابطه، تعهد و عملکرد معاملاتی، یافته ها نشان می دهند که شایستگی تأمین کننده از طریق مسیر ارزش خرید- رضایت خریدار- وفاداری و اعتماد به برند و در نهایت، کیفیت رابطه به صورت غیرمستقیم بر عملکرد معاملاتی تأثیر دارد.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله ، ارزش برند، وفاداری و اعتماد به برند، تعهد، عملکرد رابطه،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله منیژه حقیقی نسب |
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

حمیدرضا یزدانی |
دانشگاه الزهرا
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه الزهرا (Alzahra university)

الهام مرادی |



نشانی اینترنتی http://jbmp.sbu.ac.ir/article/view/1484
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-461744.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علمی - پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات