|
چشم انداز مدیریت بازرگانی، جلد ۱۰، شماره ۴، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
تأثیر ارزش های برند بر عملکرد رابطه در بازارهای B۲B (مطالعه موردی: شرکت شاتل) |
|
چکیده فارسی مقاله |
امروزه فراهم کنندگان محصولات و خدمات در بازارهای صنعتی، برای باقی ماندن در صحنه رقابت، به دنبال به دست آوردن مزیت رقابتی از طریق استفاده استراتژیک و توسعه ارزش برند هستند. این پژوهش به دنبال اندازه گیری اثر ارزش های برند بر عملکرد رابطه خریداران صنعتی و تأمین کنندگان است. جامعه آماری پژوهش، خریداران شرکتی محصولات و خدمات پهنای باند شرکت شاتل هستند. روش تحقیق، از نظر چگونگی جمع آوری داده ها، توصیفی از نوع همبستگی و مدل حداقل مربعات جزئی (PLS) است و با استفاده از پرسشنامه آزمون شده است. مفاهیم اصلی مورد استفاده در مدل عبارتند از شایستگی تأمین کننده، ارزش خرید، رضایت خریدار صنعتی، هزینه انتقال، اعتماد و وفاداری به برند، کیفیت رابطه، تعهد و عملکرد معاملاتی، یافته ها نشان می دهند که شایستگی تأمین کننده از طریق مسیر ارزش خرید- رضایت خریدار- وفاداری و اعتماد به برند و در نهایت، کیفیت رابطه به صورت غیرمستقیم بر عملکرد معاملاتی تأثیر دارد. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
، ارزش برند، وفاداری و اعتماد به برند، تعهد، عملکرد رابطه، |
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
منیژه حقیقی نسب | دانشگاه تهران سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)
حمیدرضا یزدانی | دانشگاه الزهرا سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه الزهرا (Alzahra university)
الهام مرادی |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://jbmp.sbu.ac.ir/article/view/1484 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-461744.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
علمی - پژوهشی |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|