این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، جلد ۱۱، شماره ۲، صفحات ۰-۰
عنوان فارسی
ارتباط بین شایستگی های بازاریابی سازمان با موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی
چکیده فارسی مقاله
هدف پژوهش حاضر ارائه چارچوبی جهت ارزیابی شایستگی های بازاریابی سازمان بر موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی است. نمونه پژوهش شامل 75 شرکت فعال در بخش ساخت و ساز مسکن در سال 1390 بوده است. داده های مورد نیاز از طریق پرسشنامه استاندارد و با در نظر گرفتن روش نمونه گیری تصادفی ساده جمع آوری شد. متغیر شایستگی های بازاریابی سازمان با استفاده از راهبردهای سازمانی، ارتباطات سازمانی، منابع و شایستگی های سازمانی سنجیده شده است. شاخص های مدیریت هزینه، مدیریت کیفیت، مدیریت ریسک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت زنجیره تأمین، مدیریت ادعا، مدیریت زمان بندی، مدیریت دانش و مدیریت ایمنی جهت سنجش موفقیت مدیریت پروژه استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده های پژوهش با استفاده از الگوسازی معادلات ساختاری صورت پذیرفت. نتایج پژوهش نشان داد که شایستگی های بازاریابی سازمان با ضریب مسیر 86/0 بر موفقیت مدیریت پروژه در شرکت های عمرانی تأثیرگذار است.
کلیدواژههای فارسی مقاله
عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژههای انگلیسی مقاله
نویسندگان مقاله
علی صنایعی |
دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
فرهام امیری |
دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده
: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
الفت گنجی بیدمشک | ganji بیدمشک
نشانی اینترنتی
http://jbmp.sbu.ac.ir/article/view/1499
فایل مقاله
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-461731.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده
fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
علمی - پژوهشی
برگشت به:
صفحه اول پایگاه
|
نسخه مرتبط
|
نشریه مرتبط
|
فهرست نشریات