چشم انداز مدیریت بازرگانی، جلد ۱۲، شماره ۱، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد
چکیده فارسی مقاله وفاداری به نام تجاری مقوله ای است که از عوامل و شرایط متعدد و متنوعی تأثیر می پذیرد که میزان اثرگذاری آن ها با توجه به نوع سازمان، متفاوت است. هدف این مقاله طراحی و تبیین الگوی عدالت محوری است که باعث افزایش وفاداری به نام تجاری خواهد شد. در این راستا، پس از مطالعه مبانی نظری و پیشینه پژوهش، عوامل مؤثر بر وفاداری به نام تجاری شناسایی و بررسی می شود. این پژوهش، توصیفی - پیمایشی و از نوع کاربردی است و جامعه آماری آن را مشتریان شعب بانک تجارت شهرستان یزد تشکیل می دهد. در ابتدا الگو های مفهومی استخراج شده در رابطه با هر یک از عوامل مؤثر بر وفاداری، از طریق تحلیل مسیر و تحلیل عاملی تأییدی ارزیابی و تأیید شد. در نهایت روابط بین عوامل مؤثر بر وفاداری به نام تجاری در الگوی نهایی مورد بررسی قرار گرفت. نتایج حاصل ضمن تأیید برازش الگوی عدالت محور وفاداری نشان داد که کلیه عوامل به جز رضایت مشتری اثر معنی داری بر وفاداری به نام تجاری دارند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله وفاداری به نام تجاری، عدالت، کیفیت، رضایت، مشتری گرایی.،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله سیدمحمد طباطبایی نسب | seyed mohammad tabatabaie nasab
دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

امیررضا کنجکاومنفرد | konjkav monfared
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

علیرضا سروش محمدآبادی | soroush mohammadabadi
دانشگاه تربیت مدرس
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تربیت مدرس (Tarbiat modares university)

سیدمسعود حکاکی | seyed masoud



نشانی اینترنتی http://jbmp.sbu.ac.ir/article/view/1524
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-461706.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علمی - پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات