|
روانشناسی کاربردی، جلد ۲، شماره ۲، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
اثر بخشی آموزش شیوه حل مسئله بر کاهش تعارضات زناشویی |
|
چکیده فارسی مقاله |
پژوهش حاضر به منظور تعیین درجه تأثیر آموزش حل مسئله بر کاهش تعارض زناشویی همسران شهر اصفهان انجام گرفت . آزمودنی های این پژوهش 40 ز وج دارای تعارض بودند که برای مشاوره به کانون بانوان مراجعه کرده بودند و به روش نمونه در دسترس انتخاب شدند . ابزار پژوهش پرسشنامه تعارض زناشویی ثنایی و براتی که در دو مرحله قبل و پس از آموزش حل مسئله از آن استفاده شد . شش جلسه آموزش شیوه حل مسئله برای گروه آزمایشی برگزار گردید و گروه گواه آموزشی ندید. دادهها تحلیل شد و نتایج نشان داد که آموزش حل مسئله باعث کاهش تعارض زناشویی در زوج ها گردیده است. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
تعارض زناشویی، حل مسئله، همسران.، |
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
زهره قلیلی | دانشگاه اصفهان سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
سید احمد احمدی | seyed ahmad دانشگاه اصفهان سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)
مریم فاتحی زاده |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://apsy.sbu.ac.ir/article/view/2888 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/863/article-863-443996.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
علوم اجتماعی و رفتاری |
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|