روانشناسی کاربردی، جلد ۲، شماره ۲، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی اثر بخشی آموزش شیوه حل مسئله بر کاهش تعارضات زناشویی
چکیده فارسی مقاله پژوهش حاضر به منظور تعیین درجه تأثیر آموزش حل مسئله بر کاهش تعارض زناشویی همسران شهر اصفهان انجام گرفت . آزمودنی های این پژوهش 40 ز وج دارای تعارض بودند که برای مشاوره به کانون بانوان مراجعه کرده بودند و به روش نمونه در دسترس انتخاب شدند . ابزار پژوهش پرسشنامه تعارض زناشویی ثنایی و براتی که در دو مرحله قبل و پس از آموزش حل مسئله از آن استفاده شد . شش جلسه آموزش شیوه حل مسئله برای گروه آزمایشی برگزار گردید و گروه گواه آموزشی ندید. دادهها تحلیل شد و نتایج نشان داد که آموزش حل مسئله باعث کاهش تعارض زناشویی در زوج ها گردیده است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله تعارض زناشویی، حل مسئله، همسران.،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله زهره قلیلی |
دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

سید احمد احمدی | seyed ahmad
دانشگاه اصفهان
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه اصفهان (Isfahan university)

مریم فاتحی زاده |



نشانی اینترنتی http://apsy.sbu.ac.ir/article/view/2888
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/863/article-863-443996.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علوم اجتماعی و رفتاری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات