خانواده پژوهی، جلد ۵، شماره ۳، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی نقش عوامل خانوادگی در شکل‌گیری کسب‌وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنایع نفت و نساجی شهر تهران)
چکیده فارسی مقاله در این تحقیق که با هدف شناسایی عوامل خانوادگی مؤثر بر ایجاد کسب‌وکارهای خانوادگی، در میان 160 شرکت خانوادگی و غیرخانوادگی در دو صنعت نفت و نساجی، انجام شده است مشخص گردید که عوامل ارتباطات خانوادگی، اهداف خـانوادگـی، منـابع خـانوادگـی، و بینش مشتـرک خانوادگی بر ایجاد کسب‌وکارهای خانوادگی تأثیرگذار بوده، اما این عوامل به همراه عواملی چون اندازه خانواده و اختلافات خانوادگی بر ایجاد کسب ‌و کارهای غیرخانوادگی مؤثر نیستند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کسب‌وکار خانوادگی، ایجاد کسب‌وکار، خانواده، کارآفرینی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمود احمدپورداریانی | احمدپورداریانی
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

جهانگیر یدالهی فارسی | yadollahi farsi
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

مهدی سمیع زاده |



نشانی اینترنتی http://jfr.sbu.ac.ir/article/view/98
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/789/article-789-443572.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علوم اجتماعی و رفتاری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات