خانواده پژوهی، جلد ۷، شماره ۱/۱، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی بررسی تأثیر هنرهای دیداری بر راهبردهای رویارویی به کودکان آزاردیده
چکیده فارسی مقاله پژوهش حاضر تأثیر هنرهای دیداری بر آموزش راهبردهای رویارویی به کودکان آزاردیده دارای علائم مرضی (جسمی، روان­شناختی) بررسی کرد. نمونه مورد بررسی شامل 7 کودک آزاردیده ساکن در یکی از مراکز نگهداری شبانه­ روزی وابسته به بهزیستی بودند که به صورت نمونه در دسترس انتخاب شدند. در مطالعه فوق که از نوع نیمه آزمایشی است جهت جمع ­آوری داده­ های پـژوهش از سیاهـه راهبردهـای رویارویی کودکان (CCSC) و پرسشنامه علائم مرضی کودکان (CSI-4) استفاده شده است. با توجه به این­که در این مطالعه هدف اصلی تأثیر هنرهای دیداری بر آموزش راهبردهای رویارویی به کودکان آزاردیده بود، نتایج نشان دادند که کاربرد هنرهای دیداری بر آموزش راهبردهای رویارویی به کودکان آزاردیده مؤثر است.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله هنرهای دیداری- آموزش- راهبردهای رویارویی- کودک آزاری،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله فرحناز نژادی پیله رود | nezhadi pileh rod
دانشگاه علوم پزشکی ایران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه علوم پزشکی ایران (Iran university of medical sciences)

حسن عشایری |
دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز (Islamic azad university of tehran central)

مهناز استکی |



نشانی اینترنتی http://jfr.sbu.ac.ir/article/view/12551
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/789/article-789-443515.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علمی - پژوهشی
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات