خانواده پژوهی، جلد ۵، شماره ۱۹، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی نقش عوامل خانوادگی در شکل‏گیری کسب‏وکارهای خانوادگی (مطالعه موردی: صنایع نفت و نساجی شهر تهران)
چکیده فارسی مقاله در این تحقیق که با هدف شناسایی عوامل خانوادگی مؤثر بر ایجاد کسب‏وکارهای خانوادگی، در میان 160 شرکت خانوادگی و غیرخانوادگی در دو صنعت نفت و نساجی، انجام شده است مشخص گردید که عوامل ارتباطات خانوادگی، اهداف خـانوادگـی، منـابع خـانوادگـی، و بینش مشتـرک خانوادگی بر ایجاد کسب‏وکارهای خانوادگی تأثیرگذار بوده، اما این عوامل به همراه عواملی چون اندازه خانواده و اختلافات خانوادگی بر ایجاد کسب ‏و کارهای غیرخانوادگی مؤثر نیستند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله کسب‏وکار خانوادگی، ایجاد کسب‏وکار، خانواده، کارآفرینی،

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله محمود احمدپورداریانی | mahmoud احمدپورداریانی
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

جهانگیر یدالهی فارسی | jahangir yadollahi farsi
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)

مهدی سمیع زاده | mehdi samie zadeh
دانشگاه تهران
سازمان اصلی تایید شده: دانشگاه تهران (Tehran university)


نشانی اینترنتی http://scj.sbu.ac.ir/index.php/FamilyResearch/article/view/98
فایل مقاله فایلی برای مقاله ذخیره نشده است
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده علوم اجتماعی و رفتاری
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات