چشم انداز مدیریت بازرگانی، جلد ۱۷، شماره ۳۶ (۱۳۹۷)، صفحات ۰-۰

عنوان فارسی اثر ارزش و محتوای پیام‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرف‌کننده
چکیده فارسی مقاله چکیده امروزه شبکه­های اجتماعی موبایلی کاربران بسیاری را در سرتاسر دنیا جذب کرده­اند. هر یک از شبکه­های اجتماعی موبایلی با خدمات منحصر­به­فرد، زمینه مناسبی برای رشد و گسترش مشاغل و ارتباط بین شرکت­ها و متخصصان و کاربران در حوزه­های مختلف فراهم کرده است؛ بنابراین این شبکه‌ها می‌توانند فرصت خوبی برای برندهای تجاری ایجاد کرده تا نام خود را در ذهن کاربران حک کنند؛ از­این­رو شناسایی عوامل موثر بر پذیرش پیام تبلیغاتی در این شبکه­ها اهمیت بالایی دارد. در این پژوهش سعی شده است به بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تمایل به پذیرش مصرف­کنندگان نسبت به پیام­های تبلیغاتی از طریق شبکه­های اجتماعی موبایلی پرداخته شود. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده­ها از نوع توصیفی­-­پیمایشی است و برای این منظور نمونه 427 نفری از کاربران تلفن همراه در شهر زاهدان به روش قضاوتی انتخاب و داده­های مورد­نیاز با ابزار پرسشنامه گردآوری شد. برای تجزیه­و­تحلیل داده­ها از نرم­افزار معادلات ساختاری WarpPLS4 استفاده شد. نتایج نشان می­دهد که ارزش و محتوای تبلیغاتی تأثیر بسیار مهمی بر نگرش و پذیرش پیام­های تبلیغاتی شبکه­های اجتماعی موبایلی دارند.
کلیدواژه‌های فارسی مقاله

عنوان انگلیسی
چکیده انگلیسی مقاله
کلیدواژه‌های انگلیسی مقاله

نویسندگان مقاله هادی تقوی |


علی حمیدی زاده |



نشانی اینترنتی http://jbmp.sbu.ac.ir/article/download/30457/8373
فایل مقاله اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-1847798.pdf
کد مقاله (doi)
زبان مقاله منتشر شده fa
موضوعات مقاله منتشر شده
نوع مقاله منتشر شده
برگشت به: صفحه اول پایگاه   |   نسخه مرتبط   |   نشریه مرتبط   |   فهرست نشریات