|
چشم انداز مدیریت بازرگانی، جلد ۱۷، شماره ۳۶ (۱۳۹۷)، صفحات ۰-۰
|
|
|
عنوان فارسی |
اثر ارزش و محتوای پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی بر نگرش مصرفکننده |
|
چکیده فارسی مقاله |
چکیده امروزه شبکههای اجتماعی موبایلی کاربران بسیاری را در سرتاسر دنیا جذب کردهاند. هر یک از شبکههای اجتماعی موبایلی با خدمات منحصربهفرد، زمینه مناسبی برای رشد و گسترش مشاغل و ارتباط بین شرکتها و متخصصان و کاربران در حوزههای مختلف فراهم کرده است؛ بنابراین این شبکهها میتوانند فرصت خوبی برای برندهای تجاری ایجاد کرده تا نام خود را در ذهن کاربران حک کنند؛ ازاینرو شناسایی عوامل موثر بر پذیرش پیام تبلیغاتی در این شبکهها اهمیت بالایی دارد. در این پژوهش سعی شده است به بررسی عوامل مؤثر بر نگرش و تمایل به پذیرش مصرفکنندگان نسبت به پیامهای تبلیغاتی از طریق شبکههای اجتماعی موبایلی پرداخته شود. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری دادهها از نوع توصیفی-پیمایشی است و برای این منظور نمونه 427 نفری از کاربران تلفن همراه در شهر زاهدان به روش قضاوتی انتخاب و دادههای موردنیاز با ابزار پرسشنامه گردآوری شد. برای تجزیهوتحلیل دادهها از نرمافزار معادلات ساختاری WarpPLS4 استفاده شد. نتایج نشان میدهد که ارزش و محتوای تبلیغاتی تأثیر بسیار مهمی بر نگرش و پذیرش پیامهای تبلیغاتی شبکههای اجتماعی موبایلی دارند. |
|
کلیدواژههای فارسی مقاله |
|
|
عنوان انگلیسی |
|
|
چکیده انگلیسی مقاله |
|
|
کلیدواژههای انگلیسی مقاله |
|
|
نویسندگان مقاله |
هادی تقوی |
علی حمیدی زاده |
|
|
نشانی اینترنتی |
http://jbmp.sbu.ac.ir/article/download/30457/8373 |
فایل مقاله |
اشکال در دسترسی به فایل - ./files/site1/rds_journals/1509/article-1509-1847798.pdf |
کد مقاله (doi) |
|
زبان مقاله منتشر شده |
fa |
موضوعات مقاله منتشر شده |
|
نوع مقاله منتشر شده |
|
|
|
برگشت به:
صفحه اول پایگاه |
نسخه مرتبط |
نشریه مرتبط |
فهرست نشریات
|