• صفحه اصلی
  • درباره پایگاه
  • فهرست سامانه ها
  • الزامات سامانه ها
  • فهرست سازمانی
  • تماس با ما
  • JCR 2016
  • جستجوی مقالات
جمعه 20 تیر 1404

فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1396، جلد ۱۶، شماره ۲ (۱۳۹۶)
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ اثر ابعاد مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر ترجیح برند با استفاده از طرح چهارگروهی سالومون 1396/10/27 - Get XML Data ۴۶ بار
۲ تأثیر ابعاد شخصیت برند بر تصویر برند و وفاداری مشتریان 1396/10/27 - Get XML Data ۴۱ بار
۳ طراحی و تبیین الگوی ارتباط کارآفرینی سازمانی و عملکرد سازمانی با نقش میانجی بازارگرایی 1396/10/27 - Get XML Data ۴۲ بار
۴ الگوی مدیریت راهبردی سازمان مادر 1396/10/27 - Get XML Data ۴۷ بار
۵ رابطه خدمات منصفانه و کیفیت خدمات با رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان در بانک 1396/10/27 - Get XML Data ۵۰ بار
۶ عوامل مؤثر بر رفتار خرید مصرف‌کننده با نقش میانجی ترجیح برند سبز 1396/10/27 - Get XML Data ۴۵ بار
۷ رویکردهای تعامل‌پذیر در صنایع خدماتی سنجش شبکه‌های نظام سلامت 1396/10/27 - Get XML Data ۴۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

Remember

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

نمایه شده در ISI 135
نمایه شده در PubMed 109
نمایه شده در Scopus 191
کاربران برخط 782
بازدید امروز 36612
بازدید کل 32375691

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، نبش کوچه ندا، پلاک ۶۸، ساختمان جاوید، واحد ۱۶
پست الکترونیک: yektaweb-AT-gmail.com

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به شرکت یکتاوب بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق