فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1390، جلد ۱۰، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ فرا روش تحقیقات انجام شده در زمینه عوامل مؤثر بر رضایت مشتری: تحلیل اسنادی پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاههای دولتی تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۲ تجزیه و تحلیل استراتژی های بازاریابی شرکت های خدماتی در دوران رکود 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۳ ارزیابی کارایی بانک های دولتی در مقایسه با بانک های خصوصی در ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۴ تأثیر نیروهای رقابتی سازمان بر کاربرد دانش جهت بهبود عملکرد زنجیره تأمین در صنعت خودرو 1396/7/25 - Get XML Data ۲۱ بار
۵ بررسی رابطه مشتری گرایی و رفتار شهروندی سازمانی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۶ شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصویرسازمانی با رویکرد تحقیق آمیخته 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۷ بررسی عوامل تعیین کننده ارزش برند با رویکرد مالی در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۳۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه