فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1391، جلد ۱۱، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر اخلاق حرفه ای فروشنده بر شکل گیری روابطی پایدار میان مشتری و سازمان (مورد مطالعه شرکت اطلس کوپکو ایران) 1396/7/25 - Get XML Data ۳۷ بار
۲ طراحی الگوی ارتباط بازار مداری، یادگیری مداری و نوآوری مداری و عملکرد شر کت های مواد غذایی در بورس 1396/7/25 - Get XML Data ۴۵ بار
۳ طراحی یک مدل چندوجهی برای سنجش رضایت مشتریان در صنعت بانکداری ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۴ بررسی رابطه هوشمندی رقابتی و عملکرد شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۵ الگوی مفهومی دوسطحی عوامل تعیین کننده عملکرد نیروی فروش 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۶ تأثیر بازاریابی داخلی بر اثربخشی کار گروهی در آموزش عالی: مطالعه موردی- دانشگاه اصفهان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۸ بار
۷ اولویت بندی معیارهای تعیین جذابیت بازارهای هدف در بانکداری تجاری با استفاده از تکنیک تجزیه و تحلیل توامان: تحقیقی پیرامون بانک ملت 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه