صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 18 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1391، جلد ۱۱، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند
1396/7/25
-
۲۱ بار
۲
بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها
1396/7/25
-
۲۵ بار
۳
بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی
1396/7/25
-
۲۵ بار
۴
شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون
1396/7/25
-
۲۹ بار
۵
هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای
1396/7/25
-
۲۶ بار
۶
بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت)
1396/7/25
-
۲۹ بار
۷
شناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری
1396/7/25
-
۳۲ بار
۸
بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت)
1396/7/25
-
۳۰ بار
۹
بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز
1396/7/25
-
۳۶ بار
۱۰
اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو)
1396/7/25
-
۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه