فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1391، جلد ۱۱، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی تأثیر فرایندهای روان شناختی هویت برند و شخصیت برند بر وفاداری برند 1396/7/25 - Get XML Data ۲۱ بار
۲ بررسی رابطه میان بهره گیری از فرصت های فناوری و عوامل مؤثر بر آن با عملکرد مالی سازمان از دیدگاه مدیران شعب در بانک ها 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۳ بررسی رابطه بین مهارت های فروش و عملکرد کارکنان فروش: نقش میانجی رضایت شغلی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۴ شناسایی مهم ترین ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک در شرکت های کارگزاری با استفاده از روش آنتروپی شانون 1396/7/25 - Get XML Data ۲۹ بار
۵ هم خوانی شخصیتی برند و مشتری در یک فروشگاه زنجیره ای 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۶ بررسی تأثیر کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد مشتریان (مطالعه موردی: شرکت پرداخت الکترونیک بانک ملت) 1396/7/25 - Get XML Data ۲۹ بار
۷ شناسایی و تحلیل مؤلفه های مؤثر بر مدیریت موفق پارک های علم و فناوری 1396/7/25 - Get XML Data ۳۲ بار
۸ بررسی وضعیت ارتباطات یکپارچه بازاریابی و عوامل مؤثر و متأثر از آن (مورد پژوهی: بانک ملت) 1396/7/25 - Get XML Data ۳۰ بار
۹ بررسی رفتار مصرف کننده در رابطه با تصمیم خرید کالاهای سبز 1396/7/25 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۰ اثر مؤلفه های قدرت زنجیره تأمین بر مزیت های رقابتی و رقابت پذیری سازمان (مورد مطالعه: شرکت ایران خودرو) 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه