فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1392، جلد ۱۲، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارائه الگوی ترکیبی عوامل مؤثر بر توسعه و پذیرش گردشگری مجازی در ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۲ ارائه مدلی برای تبیین اثر تصویر ذهنی مشتری از فروشگاه های زنجیره ای شهروند بر روی وفاداری مشتریان این فروشگاه ها 1396/7/25 - Get XML Data ۳۷ بار
۳ بررسی نقش ظرفیت جذب دانش بر عملکرد نوآورانه سازمان ها )مطالعه موردی: شرکت های داروسازی و شرکت های بیمه حاضر در بورس اوراق بهادار تهران( 1396/7/25 - Get XML Data ۳۹ بار
۴ مدل سازی عوامل مؤثر بر عملکرد نوآوری بنگاه با استفاده از روش ترکیبی نگاشت علی و شبکه های بیزین در صنعت بیمه 1396/7/25 - Get XML Data ۲۷ بار
۵ مقایسه سه روش برآورد قیمت رایانه همراه در بازار تهران: رگرسیون لذت باورانه )هدانیک(، شبکه عصبی بازگشتی و شبکه عصبی GMDH 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۶ طراحی و تبیین الگوی عدالت محور وفاداری به نام تجاری در شعب بانک تجارت شهرستان یزد 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۷ شناسایی و رتبه بندی ابعاد مؤثر بر شخصیت نام و نشان تجاری در صنعت لوازم خانگی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه