فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۲، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ بررسی شناسه‌سازی داخلی در صنعت خدمات درمانی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۷ بار
۲ ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۳ بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۴ ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۵ تبیین و شناسایی مؤلفه‌های اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاه‌ها 1396/7/25 - Get XML Data ۳۴ بار
۶ طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزش‌آفرینی راهبردی پویا 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۷ طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و به‌واسطه مدیریت آمیزه بازاریابی 1396/7/25 - Get XML Data ۱۹ بار
۸ بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطه‌ای و تمایلات رفتاری مشتریان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۲ بار
۹ الگوی ارزیابی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه در هلدینگ‌ها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه