صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 18 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۲، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
بررسی شناسهسازی داخلی در صنعت خدمات درمانی
1396/7/25
-
۲۷ بار
۲
ایجاد ارزش ویژه برند از طریق آمیخته تبلیغات: بررسی نقش میانجی دانش، وفاداری و ارتباط با برند
1396/7/25
-
۲۵ بار
۳
بررسی تأثیر ابعاد استنباط از خود بر رفتار خرید ناگهانی
1396/7/25
-
۳۱ بار
۴
ارتباط بین اثربخشی تبلیغات و ارزش ویژه نام تجاری: مورد مطالعه تبلیغات لوازم خانگی سامسونگ
1396/7/25
-
۲۸ بار
۵
تبیین و شناسایی مؤلفههای اثرگذار بر چابکی سازمانی در دانشگاهها
1396/7/25
-
۳۴ بار
۶
طراحی الگوی مفهومی ارزیابی عملکرد راهبردی: مبتنی بر زنجیره ارزشآفرینی راهبردی پویا
1396/7/25
-
۳۱ بار
۷
طراحی الگوی ارتقاء عملکرد صادراتی برای صادرکنندگان کشور افغانستان از طریق اطلاعات مرتبط با بازار و بنگاه و بهواسطه مدیریت آمیزه بازاریابی
1396/7/25
-
۱۹ بار
۸
بررسی تأثیر تصویر ذهنی برند و کیفیت خدمات بر روی بازاریابی رابطهای و تمایلات رفتاری مشتریان
1396/7/25
-
۳۲ بار
۹
الگوی ارزیابی عملکرد شرکتهای زیرمجموعه در هلدینگها بر مبنای کارت امتیازی متوازن مورد مطالعه: هلدینگ صنایع غذایی سینا
1396/7/25
-
۳۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه