صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 19 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۲، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند)
1396/7/25
-
۲۴ بار
۲
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران
1396/7/25
-
۳۰ بار
۳
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل
1396/7/25
-
۱۷ بار
۴
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها
1396/7/25
-
۳۱ بار
۵
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی
1396/7/25
-
۲۵ بار
۶
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی)
1396/7/25
-
۲۶ بار
۷
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
1396/7/25
-
۲۸ بار
۸
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران
1396/7/25
-
۱۸ بار
۹
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند
1396/7/25
-
۲۸ بار
۱۰
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده
1396/7/25
-
۲۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه