این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
شنبه 29 آذر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۲، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
ارزیابی اعتماد مصرفکننده به فروشگاههای زنجیرهای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند)
1396/7/25
-
۲۷ بار
۲
تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران
1396/7/25
-
۳۵ بار
۳
بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل
1396/7/25
-
۱۷ بار
۴
تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه خردهفروشی زنجیره تأمین محصولات غذایی: نظریهای برخاسته از دادهها
1396/7/25
-
۳۳ بار
۵
عشق به برند: مطالعه تجربی مصرفکنندگان ایرانی
1396/7/25
-
۲۸ بار
۶
طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی)
1396/7/25
-
۲۹ بار
۷
بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاههای زنجیرهای
1396/7/25
-
۳۲ بار
۸
تحلیل محتوی و استنادی مقالههای علمی پژوهشی بازاریابی در ایران
1396/7/25
-
۱۹ بار
۹
بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد مشارکت برند
1396/7/25
-
۳۰ بار
۱۰
شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرفکنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده
1396/7/25
-
۳۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه