فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۲، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ ارزیابی اعتماد مصرف‌کننده به فروشگاه‌های زنجیره‌ای (مورد مطالعه: فروشگاه شهروند) 1396/7/25 - Get XML Data ۲۴ بار
۲ تدوین راهبردهای برندسازی ملی در ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۳۰ بار
۳ بررسی نقش سبکهای تصمیم گیری مصرف کننده بر فرآیند خرید در میان بانوان شاغل 1396/7/25 - Get XML Data ۱۷ بار
۴ تبیین شرایط حاکم بر مدیریت روابط قدرت در لایه‌ خرده‌فروشی زنجیره‌ تأمین محصولات غذایی: نظریه‌ای برخاسته از داده‌ها 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۵ عشق به برند: مطالعه تجربی مصرف‌کنندگان ایرانی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۵ بار
۶ طراحی الگوی عمل اخلاقی در نظام بازاریابی (مطالعه موردی: فروش شخصی) 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۷ بررسی تأثیر محیط فروشگاه بر خرید ناگهانی مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۸ تحلیل محتوی و استنادی مقاله‌های علمی پژوهشی بازاریابی در ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۱۸ بار
۹ بررسی نگرش مشتری در مورد اهداف و ابعاد‌ مشارکت برند 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۱۰ شناسایی عوامل موثر بر تمایل مصرف‌کنندگان به مشارکت در سیستم تبلیغات پیامکی مبتنی بر پایگاه داده 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه