این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 30 آذر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۳، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد
1396/7/25
-
۲۴ بار
۲
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه
1396/7/25
-
۴۱ بار
۳
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی
1396/7/25
-
۲۲ بار
۴
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت)
1396/7/25
-
۴۲ بار
۵
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
1396/7/25
-
۳۹ بار
۶
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت
1396/7/25
-
۴۴ بار
۷
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران
1396/7/25
-
۳۸ بار
۸
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها
1396/7/25
-
۲۸ بار
۹
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری
1396/7/25
-
۳۵ بار
۱۰
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد
1396/7/25
-
۴۰ بار
۱۱
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیلگری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری
1396/7/25
-
۳۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه