فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۳، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد 1396/7/25 - Get XML Data ۲۲ بار
۲ توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه 1396/7/25 - Get XML Data ۳۸ بار
۳ بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانک‌های دولتی 1396/7/25 - Get XML Data ۱۹ بار
۴ تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت) 1396/7/25 - Get XML Data ۳۹ بار
۵ رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانک‌های تجاری پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۳۶ بار
۶ بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت 1396/7/25 - Get XML Data ۳۹ بار
۷ شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موفقیت پیاده‌سازی بانک‌بیمه در ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۳۵ بار
۸ تأثیر بازار‌گرایی، منابع مبتنی بر دانش و دارایی‌های شهرت بر عملکرد بانک‌ها 1396/7/25 - Get XML Data ۲۳ بار
۹ بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۰ ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد 1396/7/25 - Get XML Data ۳۶ بار
۱۱ بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل‌گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری 1396/7/25 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه