صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 19 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۳، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
شناسایی عوامل موثر در ریزش مشتریان بانکداری خرد
1396/7/25
-
۲۲ بار
۲
توسعه الگوی ارزش ویژه برند خدمات بانکداری: موردمطالعه شعب بانک سپه
1396/7/25
-
۳۸ بار
۳
بررسی و تحلیل تأثیر گرایش به بازار از دیدگاه فرهنگی و رفتاری بر عملکرد بانکهای دولتی
1396/7/25
-
۱۹ بار
۴
تأثیر مزایای رابطه ای بر تشویق مشتریان برای مشارکت در ارتباط توصیه ای (موردمطالعه: مشتریان بانک ملت)
1396/7/25
-
۳۹ بار
۵
رابطه بین راهبرد رقابتی و عملکرد مالی در بانکهای تجاری پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
1396/7/25
-
۳۶ بار
۶
بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت
1396/7/25
-
۳۹ بار
۷
شناسایی و اولویتبندی عوامل موفقیت پیادهسازی بانکبیمه در ایران
1396/7/25
-
۳۵ بار
۸
تأثیر بازارگرایی، منابع مبتنی بر دانش و داراییهای شهرت بر عملکرد بانکها
1396/7/25
-
۲۳ بار
۹
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیل گری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری
1396/7/25
-
۳۱ بار
۱۰
ارائه الگوی توسعه خدمات جدید در نظام بانکی با رویکرد نظریه داده بنیاد
1396/7/25
-
۳۶ بار
۱۱
بررسی نقش، شدت و نوع تعدیلگری صفات اخلاقی روی رابطه شخصیت و رابطه مشتری- برند به منظور خلق تعهدعاطفی در صنعت بانکداری
1396/7/25
-
۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه