فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۳، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه 1396/7/25 - Get XML Data ۲۲ بار
۲ الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری 1396/7/25 - Get XML Data ۲۰ بار
۳ بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۴ تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّت‌های رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۲ بار
۵ قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۶ شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان 1396/7/25 - Get XML Data ۲۴ بار
۷ تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی) 1396/7/25 - Get XML Data ۱۲۲ بار
۸ بررسی به‌کارگیری شاخص‌های بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار 1396/7/25 - Get XML Data ۳۳ بار
۹ اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران 1396/7/25 - Get XML Data ۲۷ بار
۱۰ اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دل‌بستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک 1396/7/25 - Get XML Data ۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه