صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 18 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۳، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
الگوی مدیریت ارتباط با مشتری حکیمانه مبتنی بر نهج البلاغه
1396/7/25
-
۲۲ بار
۲
الگوی عوامل بازدارنده جابجایی مشتری جهت افزایش وفاداری
1396/7/25
-
۲۰ بار
۳
بررسی تأثیر ابعاد محتوایی سازمان بر هوشمندی رقابتی مطالعه ای در صنایع کاشی استان یزد
1396/7/25
-
۲۶ بار
۴
تحلیل تأثیر تناسب خودپنداره و شخصیت مقصد بر نیّتهای رفتاری گردشگر داخلی در شهر اصفهان
1396/7/25
-
۳۲ بار
۵
قدرت، قدرت جبرانی و قابلیت جایگزینی در کانال های بازاریابی: مطالعه موردی، هنر - صنعت فرش دستباف ایران
1396/7/25
-
۳۱ بار
۶
شناسایی و طبقه بندی ویژگی های فروشندگان لوازم خانگی بر اساس نظر مشتریان
1396/7/25
-
۲۴ بار
۷
تاثیر تسهیم دانش بر سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کیفیت خدمات (مورد مطالعه: کارشناسان واحد فناوری اطلاعات شعب سازمان تامین اجتماعی)
1396/7/25
-
۱۲۲ بار
۸
بررسی بهکارگیری شاخصهای بازاریابی راهبردی بر مزیت رقابتی پایدار و عملکرد بازار
1396/7/25
-
۳۳ بار
۹
اثر سرمایه فکری بر عملکرد سازمانی؛ مورد مطالعه: شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
1396/7/25
-
۲۷ بار
۱۰
اثر همخوانی با خود واقعی و ایده آل بر دلبستگی به نام تجاری و تداوم استفاده- موردمطالعه: فیس بوک
1396/7/25
-
۲۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه