صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 18 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1394، جلد ۱۳، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
1396/7/25
-
۲۲ بار
۲
تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان
1396/7/25
-
۳۷ بار
۳
بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو
1396/7/25
-
۲۳ بار
۴
الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی
1396/7/25
-
۲۶ بار
۵
تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری
1396/7/25
-
۳۹ بار
۶
پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامهریزیشده
1396/7/25
-
۷۴ بار
۷
تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار
1396/7/25
-
۳۸ بار
۸
تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد
1396/7/25
-
۲۷ بار
۹
مطالعۀ آیندهنگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران
1396/7/25
-
۲۶ بار
۱۰
تاثیر ویژگیهای جمعیتشناختی بر دانش زیستمحیطی و رفتارهای حامی محیطزیست مصرفکنندگان
1396/7/25
-
۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه