فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۳، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر ارزش ویژه شناسه مقصد گردشگری بر قصد بازدید مجدد بر اساس الگوی ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری (مطالعه موردی: شهر اصفهان) 1396/7/25 - Get XML Data ۲۲ بار
۲ تاثیر روابط بیرونی مدیران ارشد بر مزیت رقابتی، مورد مطالعه صنعت ساختمان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۷ بار
۳ بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایتمندی مشتریان و شهرت شرکت-مطالعه موردی شرکت ایران خودرو 1396/7/25 - Get XML Data ۲۳ بار
۴ الگوی یکپارچه پذیرش تغییرات با روش ترکیبی-اکتشافی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۵ تبیین ابعاد شهرت بیمارستان و تأثیر آن بر تصویر ذهنی مراجعان و ارزش ویژه نام تجاری 1396/7/25 - Get XML Data ۳۹ بار
۶ پذیرش بانکداری اینترنتی بر مبنای نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده 1396/7/25 - Get XML Data ۷۴ بار
۷ تحلیل تأثیرهای کشور مبدأ و شهرت شرکت بر ایجاد اعتماد اولیه در خریدار 1396/7/25 - Get XML Data ۳۸ بار
۸ تأثیر عوامل درگیری خرید بر پذیرش تعمیم برند در گروه محصولات با درگیری کم و زیاد 1396/7/25 - Get XML Data ۲۷ بار
۹ مطالعۀ آینده‌نگارانۀ پیشایندهای راهبرد کارآفرینی سازمانی؛ مورد مطالعه: شهرداری تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۲۶ بار
۱۰ تاثیر ویژگی‌های جمعیت‌شناختی بر دانش زیست‌محیطی و رفتار‌های حامی محیط‌زیست مصرف‌کنندگان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه