فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۳، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ کاربرد نظریه روانشناسی سازه‌های شخصی در اکتشاف ابعاد معنای برند 1396/7/25 - Get XML Data ۳۴ بار
۲ الگوی اثربخشی تبلیغات و دارایی‌های بازاریابی برعملکرد بانک‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۴۱ بار
۳ توسعه یک چارچوب مفهومی جدید از سیستم‌های کنترل سازمانی مبتنی بر نگاه بسته‌ای 1396/7/25 - Get XML Data ۳۰ بار
۴ الگوی گزینش راهبرد عملیاتی در بازار بین‌الملل برای کسب‌وکارهای کارآفرینانه 1396/7/25 - Get XML Data ۲۱ بار
۵ تاثیر مسئولیت اجتماعی بر طنین برند داخلی سازمان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۶ تاثیر رقابت پذیری شهری بر رقابت پذیری ملی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۱ بار
۷ نقش بازاریابی داخلی در کیفیت خدمات 1396/7/25 - Get XML Data ۳۵ بار
۸ عوامل مؤثر بر شکل گیری تصویر برند و نقش تعدیل کنندگی نیاز به منحصربه‌فرد بودن و ظاهربینی مشتریان 1396/7/25 - Get XML Data ۳۹ بار
۹ تجزیه‌و‌تحلیل ریسک های انتقال دانش: ابزاری برای مدیریت راهبردی روابط بین سازمانی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه