• صفحه اصلی
  • درباره پایگاه
  • فهرست سامانه ها
  • الزامات سامانه ها
  • فهرست سازمانی
  • تماس با ما
  • JCR 2016
  • جستجوی مقالات
چهارشنبه 18 تیر 1404

فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1394، جلد ۱۴، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تأثیر ارزش ویژه برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری ارزش ادراک ‌شده 1396/10/27 - Get XML Data ۱۸ بار
۲ تفاوت نگرش‌ها‌ی نوجوانان و بزرگسالان نسبت به رستوران‌های فست‌فود 1396/7/25 - Get XML Data ۲۲ بار
۳ پیشایندهای گرایش‌های سبز و نقش آن در ایجاد پیامدهای مشتری 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۴ تأثیر تبلیغات توصیه‌ای بر تصویر ذهنی گردشگران از مقصد گردشگری 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۵ عوامل مؤثر بر قصد برندگریزی از طریق نگرش مشتری به برندگریزی با تأکید بر برندهای چینی 1396/7/25 - Get XML Data ۳۴ بار
۶ نقش تعهد عاطفی و تعهد مستمر در اثرگذاری ادراک مشتری بر قصد خرید مجدد 1396/7/25 - Get XML Data ۳۹ بار
۷ بررسی عامل میانجی اشتیاق برند در تأثیر شخصیت برند بر وفاداری برند 1396/7/25 - Get XML Data ۴۳ بار
۸ رابطه بین طنز در تبلیغات و قصد خرید 1396/7/25 - Get XML Data ۲۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

Remember

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

نمایه شده در ISI 135
نمایه شده در PubMed 109
نمایه شده در Scopus 191
کاربران برخط 1187
بازدید امروز 44292
بازدید کل 32330522

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، نبش کوچه ندا، پلاک ۶۸، ساختمان جاوید، واحد ۱۶
پست الکترونیک: yektaweb-AT-gmail.com

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به شرکت یکتاوب بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق