فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1395، جلد ۱۴، شماره ۴
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمان‎های چابک ایرانی 1396/7/25 - Get XML Data ۲۰ بار
۲ تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراک‌شده و ارزش برند 1396/7/25 - Get XML Data ۳۱ بار
۳ واکنش‌ بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند 1396/7/25 - Get XML Data ۴۴ بار
۴ نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد 1396/7/25 - Get XML Data ۱۸ بار
۵ تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاش‌های بازاریابی در ارزش ویژه خرده‌فروشی برند 1396/7/25 - Get XML Data ۴۱ بار
۶ الگوسازی فعالیت‌های بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهوم‌سازی بنیادی 1396/7/25 - Get XML Data ۳۳ بار
۷ تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی 1396/7/25 - Get XML Data ۴۲ بار
۸ تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری 1396/7/25 - Get XML Data ۲۸ بار
۹ درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعاره‌های زالتمن 1396/7/25 - Get XML Data ۴۰ بار
۱۰ کاربست نظریه رفتار برنامه‌ریزی‌شده در قصد سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران 1396/7/25 - Get XML Data ۴۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه