صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 18 تیر 1404
فهرست مقالات
چشم انداز مدیریت بازرگانی
، 1395، جلد ۱۴، شماره ۴
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
الگوی برند بنیادین مبتنی بر ارزش پیشنهادی برند به مشتریان و کارکنان در سازمانهای چابک ایرانی
1396/7/25
-
۲۰ بار
۲
تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر اعتماد به برند و ترجیح برند با نقش میانجی کیفیت ادراکشده و ارزش برند
1396/7/25
-
۳۱ بار
۳
واکنش بازده غیرعادی سهام نسبت به ارزش برند
1396/7/25
-
۴۴ بار
۴
نقش میانجی بازارگرایی در ارتباط بین گرایش کارآفرینی و عملکرد
1396/7/25
-
۱۸ بار
۵
تأثیر تصویر کشور مبدأ و تلاشهای بازاریابی در ارزش ویژه خردهفروشی برند
1396/7/25
-
۴۱ بار
۶
الگوسازی فعالیتهای بازاریابی مؤثر بر ارزش برند با استفاده از نظریه مفهومسازی بنیادی
1396/7/25
-
۳۳ بار
۷
تأثیر بازار محوری بر عملکرد مالی با تأکید بر نقش کارآفرینی سازمانی
1396/7/25
-
۴۲ بار
۸
تأثیر مدیریت دانش مشتری و ابعاد آن بر کیفیت خدمات و رضایت مشتری
1396/7/25
-
۲۸ بار
۹
درک تصویر برند با استفاده از روش استخراج استعارههای زالتمن
1396/7/25
-
۴۰ بار
۱۰
کاربست نظریه رفتار برنامهریزیشده در قصد سرمایهگذاری در بورس اوراق بهادار تهران
1396/7/25
-
۴۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه