• صفحه اصلی
  • درباره پایگاه
  • فهرست سامانه ها
  • الزامات سامانه ها
  • فهرست سازمانی
  • تماس با ما
  • JCR 2016
  • جستجوی مقالات
شنبه 14 تیر 1404

فهرست مقالات


چشم انداز مدیریت بازرگانی، 1389، جلد ۹، شماره ۱
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ با عملکرد (CRM) رابطه مدیریت ارتباط با مشتری 1396/2/2 - Get XML Data ۲۳ بار
۲ تحلیل محتوا و مقایسه کیفیت بیانیه مأموریت شرکتهای صنعتی و خدماتی برتر ایران 1396/2/2 - Get XML Data ۳۴ بار
۳ برداشت ادراکی از لوازم خانگی ایرانی و کره ای 1396/2/2 - Get XML Data ۲۴ بار
۴ تأثیر کیفیت خدمات و تصمی مگیری مشتری بر ارزش ویژه شناسه 1396/2/2 - Get XML Data ۳۱ بار
۵ تدوین راهبرد از طریق چارچوب جامع تدوین راهبرد 1396/2/2 - Get XML Data ۳۰ بار
۶ طراحی مدل کیفیت خدمات در زنجیره تأمین: تبیین مفهوم کیفیت خدمات دوسویه 1396/2/2 - Get XML Data ۱۹ بار
۷ بررسی تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در بازارهای بین المللی صنعتی(مطالعه موردی شرکتهای صادراتی شهر تهران 1396/2/2 - Get XML Data ۴۱ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه

Remember

ارسال پیام برخط

در صورت مشاهده هر نوع اشکال در داده های پایگاه و یا برای ارسال نظرات و پیشنهاد های خود می توانید با پر کردن فرم تماس ما را در جریان قرار دهید.
برای پر کردن فرم تماس اینجا را کلیک کنید.

آمار پایگاه

نمایه شده در ISI 135
نمایه شده در PubMed 109
نمایه شده در Scopus 191
کاربران برخط 2134
بازدید امروز 13019
بازدید کل 32056282

اطلاعات تماس

آدرس : تهران، سعادت آباد، بلوار پاکنژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، نبش کوچه ندا، پلاک ۶۸، ساختمان جاوید، واحد ۱۶
پست الکترونیک: yektaweb-AT-gmail.com

توجه

کلیه حقوق این وب سایت و مطالب آن متعلق به شرکت یکتاوب بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق